وبلاگ می نویسم پس هستم .




سلام

هیچ وقت تو زندگی از مقدمه خوشم نمی آمد . همه چیز رو بدون مقدمه شرع می کردم . ولی چند روز پیش تو یه سایتی یه مطلبی از سردارقالیباف خوندم که امیدوارم اشتباه باشه :

سردار قالیباف : اگر من هم  جای آن سربازبودم گاز اشک آورمی زدم.

جناب سردار شما یا هنوز ملت ایران رو به اندازه کافی نمی شناسید و یا نمی دونید اشک چی هست؟ سردار این ملت احتیاج به گاز اشک آور نداره . چون چند وقتی هست که اشک و غم مهمان همیشگی خونه های ایرانی هاست. شما رو نمیدونم ولی من برای این اشک بی نهایت احترام قائلم . این اشک نشان از صد سال مبارزه برای آزادی داره.این اشک مال ملتی است که همیشه با استبداد و زور جنگیده . سردار ازروزی بترسید که این اشک ها تبدیل به سیل بشه (چون جایی خوندم قطره قطره جمع گردد ...)پس امیدوارم که هرچه زودتر شما و دوستانتان وبلاگ نویسان را هم به عنوان یک ایرانی قبول  و عزم خود را برای ایجاد ایرانی آزاد و آباد جزم کنید .در غیر اینصورت من هم آمده ام تا از دست مبارک گاز اشک آور بخورم .من وبلاگ می نویسم پس هستم .

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما و مهروش یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://_

سلام
خطاب به شما و دکتر معین وتیم ایشان
بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم
به امید آن روز که آسمان ایران به دست جوانان ایران زمین شکافته شود و گلیم سبز عشق و عدالت و صراحت بر آن گسترده شود نه زیلوی خاکستری ندامت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد