فعالیت جالب توجه جوانان حزب اعتماد ملی بوشهر

با سلام

راستش بعضی اوقات یادم می ره که یه بلاگی هم دارم که می تونم توش راحت باشم. یکی از دوستان شدیدا ناراحت بود از این مطلب که اسمش رو هم ننوشته بود. از همه مخاطبین معذرت خواهی می کنم.

اما چندی است که تنی چند از جوانان خوب و خوش فکر بوشهری قسمت جوانان حزب اعتماد ملی رو راه اندازی کردند که دست مریزاد می گم به همشون. و یه وبلاگ هم زدند که در ابتدای راه است. امید که موفق باشند. مخصوصا در این روزها که سکوت نقل همه محافل شده( مخصوصا خودم)

نظرات 6 + ارسال نظر
درج جهت اطلاع - جدید ترین نسخه تئوری چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ق.ظ http://goftegoo1.blogfa.com

درج جهت اطلاع - جدید ترین نسخه تئوری نهضت حق طلبی نسل جدید در پاسخ به ایراد مدیر وبلاگ .... به خط و مشی وبلاگ اطاق هم اندیشی

با سلام و تقدیم احترام، جنابعالی به نحوه ی مبارزه من ایراد گرفته اید آنجا که می فرمائید:«اگر هدفتان مبارزه است پس بدانید شتر سواری دولا دولا نمی شود».
در پاسخ به این ایراد باید بگویم که:
من نیز مانند شما درگیر مبارزه با نظام هستم و عامل اصلی بسیاری از بدبختی ها و مشکلات فعلی جامعه را در کجی ها و کاستی های قانون اساسی و همچنین در ضعف مدیریت و در بعضی موارد نیز سوء مدیریت مسئولین نظام(در طول 27 سال گذشته) می دانم و متقاضی اصلاح قانون اساسی می باشم ولی نوع مبارزه من با شما متفاوت می باشد، مبارزه جنابعالی و تمام کسانی که مانند شما مبارزه می کنند مبارزه ای از نوع محدود و ایذایی می باشد، مبارزه جنابعالی هرگز آن وسعت و عمق لازم برای ایجاد تغییرات اساسی در نظام و در قانون اساسی را ندارد و مسئولین نظام نیز از جانب شما خطر جدّی احساس نمی کنند،(ادامه دارد)

ادامه مطلب چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ http://goftegoo1.blogfa.com

ادامه مطلب
(به آنها بگوئیم که شما بعد از انقلاب افراد و گروههای زیادی را به عناوین مختلف از رسیدن به پست های مهمّ حکومتی محروم کردید و نتیجه آن این شد که نتنها در 27 سال دوران مدیریت شما امور جامعه سامان نیافت بلکه روز به روز بر ناهنجاریها و مفاسد جامعه افزوده گردید پس آیا بهتر نیست که از این به بعد شرایط حضور تمامی ایرانیان با هر اعتقادی را در اداره امور کشور فراهم نمائید)، و در روزهای بعد نیز باید ابتدا برای پیگیری درخواست اصلاح قانون اساسی به استانداری برویم و بعد برای ادامه کار امر به معروف و نهی از منکر به نزد مسئولین نظام برویم(و این کار را تا چند روز ادامه دهیم) حال اگر مسئولین در این مرحله به خواسته های ما توجّه نکردند باید به سمت تهران حرکت نمایم تا خواسته های خود را مستقیماً به گوش مسئولین عالی نظام برسانیم(و همچنین آنها را امر به معروف و نهی از منکر نمائیم).(ادامه دارد)

مژده غضنفری چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.mozhdeh.com

ببخشید!معذرت میخوام!فیلمهای "تله"، "کافه ستاره"،"به نام پدر" ، "چپ دست" ، "سرود تولد" ،"بید مجنون" ، "زن زیادی" "شارلاتان" و ... از شاهکارها و ماندنتی ترین فیلم های سینمای ایران هستند! اینجوری خوبه دیگه؟ هم دیگه سطحی نگر(!) نیستم هم دیگه نمیشه مخالفت به هر قیمتی!! حالتون خوبه؟ صبح بخیر!!!

عبدالرضا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.payab.blogsky.com

سلام

عبدالرضا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.farsiyad.blogsky.com

سلام
موفق باشی

وبلاگ گروهی فریاد حق طلبی مردم راه جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ http://faryadehaghtalabi.blogfa.com

وبلاگ گروهی فریاد حق طلبی مردم راه اندازی شد
ابتدا فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت را به جنابعالی تبریک عرض کرده به استحضار می رساند که وبلاگ گروهی فریاد حق طلبی مردم با هدف ایجاد فضایی مناسب جهت بیان حقوق و مطالبات پایمال شده مردم و روشنگری پیرامون آن و یافتن راه حل هایی جهت گرفتن آن تشکیل شده است.
از جنابعالی دعوت می شود مطالب خود را جهت درج در وبلاگ ارسال نمایند و همچنین از شما درخواست می شود در صورت امکان آدرس وبلاگ گروهی فریاد حق طلبی مردم را پیوند دهید.
نشانی وبلاگ: http://faryadehaghtalabi.blogfa.com
http://faryadehaghtalabi2.blogfa.com
http://faryadehaghtalabi3.blogfa.com
http://faryadehaghtalabi4.blogfa.com
پیروز باشید








برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد