ساده اما سخت

خبر ساده بود و تلخ.

کوتاه بود و باور نکردنی.

آنقدر سخت که مرا به بازگشت مجبور کرد.

‌«محمد دادفر به زندان می رود».

اما زندانبان لیاقت حضور افراد بزرگ را ندارد. دیگر دارد اوین فی الواقع به دانشگاه تبدیل می شود. یعنی می شود زمانی را تصور کرد که «اوین» موزه شود.

گیرم که می زنی گیرم که می کشی‌٬ نه تو داری هر کاری می کنی حتی رویش ناگزیر جوانه را هم می زنی. بعد از محمد دادفر نوبت کیست.

همگی چمدان ها را ببندید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ادامه مطلب چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ

ادامه مطلب
من شهر مشهد را به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع) بعنوان بهترین مکان برای شروع کار جبهه(معترضین) می دانم چرا که بارگاه امام رضا(ع) مکان امنی برای تشکیل جلسات معترضین می باشد.
ما باید دو هدف اصلی را دنبال کرده(و اعلام نمائیم)، هدف اوّل ارشاد(امر به معروف و نهی از منکر) مسئولین و هدف دوّم نیز درخواست تغییراتی در قانون اساسی می باشد.
هدف ارشادی: در اصل هشتم قانون اساسی آمده است«در جمهوری اسلامی ایران دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت» و همچنین در آیه 104 سوره آل عمران می خوانیم«باید از میان شما جمعی دعوت به نیکی و امر به معروف و نهی از منکر کنند و آنها همان رستگارانند» و در آیه 110 سوره آل عمران نیز می خوانیم«شما بهترین امّتی بودید که به سود انسانها آفریده شده اید(چه اینکه) امر به معروف و نهی از منکر می کنید و به خدا ایمان دارید و ...» (ادامه دارد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد