به چکاوک اما نمی توان گفت که نخوان

سلام دوستان
امشب غم عجیبی رو دلم سنگینی میکنه . فردا صبح باید پای صندوق رای برم . نمیدنونم چی میشه . من که به رفسنجانی رای میدم .همونطوری که گفتم . چون دوست دارم بعد از ۳تیرنفس بکشم و بتونم زندگی کنم . نمی دونم اگه رفسنجانی رای نیاره چی میشه .آیا برگشت به عقب خواهیم داشت یا نه؟ آیا تحجر خودش رو علنا نشون خواهد داد؟ همه این افکار آزارم میده .ولی یه چیز رو میدونم . چه هاشمی رای بیاره یا نیاره : به چکاوک اما نمیتوان گفت که نخوان
این مطلب هم رو هم حتما بخونید.
نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام هموطن آریایی .
از اینکه به کلبه ما اومدی سپاسگذارم . خوسحالم که با من هم عقیده هستی . از بابت شعر هم ممنونم .
به امید فردایی که در آن فاشیست ها حاکم بر مردم نشوند

فرزاد جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

خوب بود ولی سعی کن کلی بنویسی زیاد تو حاشیه نری منم برات ازهفته اینده برات می نویسم ولی من خیلی رادیکالی می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد