معین در بوشهر

یار دبستانی من
با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما
بغض من و آه منی
این صدای رسای مردم بوشهر بود که حضور معین ملت را در میان خود خبر می داد . امروز بوشهر میزبان مردی بود که برای پایان دادن به خودکامگی آمده بود . امروز مردی در میان ما بود که صدای محذوفین جامعه بود. جناب معین بوشهر دوباره به اصلاحات اعتماد خواهد کرد و واجب است بر شما پاسخ دادن بر این اعتماد .
حک شده اسم من و تو
رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم
مونده هنوز رو تن ما
....
دست  من و تو باید این
پرده ها رو پاره کنه
کی می تونه جز من و تو
درد ما رو چاره کنه
نظرات 1 + ارسال نظر
پویا از ناکجاآباد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ http://nakojaabadi.blogfa.com

به امید آن روزی که دست من و تو این پرده ها را پاره کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد