به امید آزادی تمام زندانیان سیاسی

سلام
امروز خوندم که تحصن ملی - مذهبی ها بوده. امیدوارم هر چه سریعتر همشون آزاد بشن . به امید روزی که تویایران زندانی سیاسی نداشته باشیم . گرچه ...
نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی معین پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://drmoen.com

امیدوارم همیشه در انتخابات موفق باشی. من از همه ایرانیان خوشم میاد.دوست دارم با تو خودمونی حرف بزنم حسام.
من توی این ۳۰ سال هیچ کس رو مثل تو ندیدم.در ضمن شماها طفدارن من که فکر میکنید من پول نمیفرستم ۱۵/۳/۸۴ مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰تومان به شما برای ستاد اتخاباتی فرستاده می شود.در ضمن حدود ۱۷۰۰۰۰۰نوع پوستر برای شما میفرستم.امیدوارم موفق باشید. در ضمن من در روز یکشنبه به استان بوشهر میام و از اونجا دیدن میکنم و سخنرانی برگزار میکنم. در ضمن آقای نبوی هم همراه من هستند.

سلیل یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:36 ب.ظ

وبلاگتو خوندم .آ قای نبوی منظورت کدوم بود؟ابراهیم یا بهزاد؟
زندان سیاسی؟هه هه هه ............باید بخندم یا گریه کنم؟بخندم یا گریه کنم به حال خودم یا بقیه؟اگر امکانش هست لطف کنید ایمیل بزنید به آدرس من بگید کدوم نبوی میاد یا توی وبلاگتون اطلاع بدید اگر بشه می رسونم خودمو.جدا دو وجب جا پیدا نکردید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد